dissabte, 20 d’agost del 2011

Entrevista del Mes


SiM: Hola lectors avui us tenim preparada una entrevista, d'aquí endavant el 20 de cada mes publicarem una entrevista a alguna persona del món mediàtic o literari. A quest mes em aprofitat i la farem a un actor prometedor ja que nomes als 16 anys ja ha fet varies pelis i una serie molt vista per els catalans i catalanes anomenada Polseres Vermelles. Sabeu de qui parlo? Doncs de l'ALEX MONNER. (Avisem de que aquesta entrevista no es fictícia i que realment em parlat amb ell/a si no avisaríem prèviament de la seva falta d'autenticitat)

Síndria: Hola Alex com estas?
Alex: Molt bé
Síndria: Ja que es veu que últimament estas molt enfeinat amb diferents projectes i se de bona ma que el teu rendiment acadèmic es bo, com t'ho fas per combinar la teva vida laboral, personal i escolar?
Alex: Doncs ara que es estiu estic mes lliure però quan tenia classe estudiava molt abans, per tenir temps també per preparar-me el guió, encara que apart anem a una acadèmia de teatre on ens preparen per Polseres i d'allà també aprofito.
Síndria: I això de les fans que tal?
Alex:Jo ho porto bastant bé perquè tot i així encara que moltes semblin unes boges per Polseres i d'altres els hi devem alguna cosa perquè aquesta gent es la que mira la nostre sèrie i hem d'estar agraïts.
Síndria: I alguna anècdota amb aquestes boges que vulguis explicar ?
Alex: Alguna anècdota... Doncs m'he trobat que al sortir de l'institut un grup de noies em seguia amb freqüència i bé, al final em vaig acabar parlant amb elles i tot.
Síndria:Boxers, Slips o res? No es broma :) (a no ser que vulguis contestar, que crec que algunes o voldrien saber)
Alex:Jajajajajajajajajajajaja, bé va si vols contesto, Boxers.
Síndria: Tens pensaments de seguir la teva carrera cinematogràfica?
Alex: Si ho tinc molt clar que l'Albert (Espinosa) i el Pau ja hem van marcar un camí perquè si no... abans tenia idees de fer alguna cosa com història de l'art i això i ara ho tinc molt clar
Síndria: I a l'hora de passar una bona estona que prefereixes, cinema o teatre?
Alex:Cinema, cinema.
Síndria: I per treballar-hi?
Alex:Cinema també, perquè el teatre ho trobo més pesat, com que no hi ha pauses ni res és més aclaparador.
Síndria: Bé, la primera fase de l'entrevista ja ha conclòs, però com que el blog és de literatura passarem a veure la segona part. Quin es l'ultim llibre que has llegit?
Alex: Ho sento molt, però he de confessar que jo no llegeixo gaire encara que també es perquè no tinc gaire temps, encara que l'ultim així que recordo és “El juego del ángel”
Síndria:T'ha agradat?
Alex: Si, estava bé.
Síndria: Ens el podries resumir en un parell de frases?
Alex:Doncs és d'un noi que els seus pares desapareixen i es veu molt enfonsat però al final descobreix que li agrada escriure i que te talent en allò i s'hi dedica i es fa important.
Síndria: Quin es el llibre que més odies?
Alex:Doncs el de llatí
Síndria: Per que?
Alex: Perquè se'm fa molt pesada la llengua a part de que és molt difícil.
Síndria: Per concloure ens volem acomiadar de tu regalant-te un exemplar de 10.193 Escuma de Mar de Manel Joan Arinyó i una caricatura on surts molt guapo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada